jeton cüzdan nasıl kullanılır

Karmaşıklık Bilgisi ve İşletme ekosistemi

İlk olarak, SBI’nın FinTech 1.0 döneminde gösterdiği çabaları tartışmak istiyorum.
SBI öncelikle bir finansal hizmetler kuruluşudur. Menkul kıymetlerle başladı
1999 yılında, daha sonra 2007 yılında bankacılık işine,
2008 yılında kaza sigortası işi ve 2015 yılında hayat sigortası işi.
2016 yılında şirket, bir ekosistemin
ana kanal İnternet olan finansal hizmetler işi. Bu
ekosistem, ödemeler gibi hizmetler sunan çeşitli işletmeler içerir
ve havale. SBI’nın süren motor olduğu da iddia edilebilir.
2000’lerde Japonya’da çevrimiçi finansın geliştirilmesi,
İnternet.
O zamandan beri, İnternet çağındaki rekabet niteliksel olarak
farklı. Benim görüşüme göre bu yarışma
ağa karşı ağ ve bunun gibi yapısal farklılaşma
son derece önemli hale gelir.
Bu nedenle mantıksal iş stratejisi, müşteri memnuniyetini artırmaktı.
isfaction, rekabet avantajımızı güçlendirmek ve baskın bir yapı oluşturmak
Müşteri tabanı. Yönetim üzerine birçok kitap ve makale okudum ve
müdürlerini organizasyonun gelişimine uygulamak için çalıştı. Gibi
sonuç olarak, aşağıdaki iki önemli önermeyi belirledim:
karmaşıklık bilgisi kavramı:
1. Bütün, daha büyük olma hedefine yönelik olmalıdır
parçaların toplamından daha fazla.
2. Bütün, bireysel bir parçanın yapamayacağı yeni niteliklere sahip olmalıdır
başarma

 

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir